A fesztiválokhoz kapcsolódóan a Telekom elindítja XY kampányát, amelynek keretében egyedi lehetőségeket kínál résztvevő ügyfeleinek. Azok a fesztiválozók, akik júniusban bármilyen Samsung terméket vásárolnak a Telekom üzlethálózatában vagy online felületein, egy X vagy Y karszalagot kapnak. Ezután nem kell mást tenniük, mint regisztrálni SMS-ben, és a fesztiválokon találni egy ellenkező betűjelű párt, akivel a Telekom által kínált különleges élményeket megoszthatják. Ezek között backstage túra, frissítő masszázs, ajándék közös reggeli és még sok más meglepetés szerepel.
A fesztiválozók számára külön alkalmazással is készül a Telekom. A „Fesztivátor” névre keresztelt applikációval a fesztiválozók fényképeket készíthetnek a különböző Telekomos fesztiválhelyszíneken, ezáltal beazonosítható lesz a tartózkodási helyük, és ismerőseik könnyen rájuk találhatnak. Az élmények könnyedén megoszthatóvá válnak akár a helyszínen, akár a Facebookon, sőt az alkalmazás segítségével a fotókból néhány kattintással látványos, zenés filmet is készíthetnek. Az alkalmazás a hét végétől megtalálható a Google Play-en és az Aplle Sotre-ban.
A koncertek közti szünetekre is marad az élményből: erre interaktív közösségi játékkal készül a Telekom. A technológia lehetővé teszi, hogy a tömeg egy élő joystickként viselkedjen. A feltartott mobilokat érzékelő kamera irányítja majd a játékot, és mozgatja a kivetítőkön megjelenő elemeket.
Az évek óta nagy népszerűségnek örvendő Telekom Teraszon napközben lounge hangulatban, estétől hajnalig élénkebb ütemekkel zajlik az élet. A kényelmes klubban, amellett, hogy ingyen internetezhetnek, lemerült telefonjaikat is feltölthetik a fesztiválozók.
Az idén is lehet perc alapú fesztiváljegyet vásárolni a Volt és a Heineken Balaton Sound fesztiválokra is. A tervek szerint már a 0. napokra is igénybe lehet majd venni a perc alapú jegyeket, viszont mindig csak az adott napra lehet jegyet váltani.
Kulcsszavak: balatonsound , csúszda , támogatók , volt